Wysyłki, dostawy, czas realizacji
Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost i przez Paczkomaty InPost (na terenie Polski). To gwarantuje szybką dostawę, ubezpieczenie produktów oraz wysoką jakość usług.
Odbiór osobisty dostępny jest w naszej placówce na terenie miasta Płock.
Na czas dostawy składa się:
– czas realizacji: max. 3dni
– czas dostarczenia przez przewoźnika (max.48h)
Zamówienie są realizowane i dostarczane w dni robocze.
Cena przesyłki jest uzależniona od formy płatności, kraju dostarczenia oraz od wartości zamówienia.
Wysyłki poza teren Polski są realizowane. Jednakże wymagany jest wcześniejszy kontakt z nami (telefonicznie lub mailowo) w celu ustalenia dokładnych kosztów wysyłki.
Śledzenie Przesyłki
W chwili wysłania przekazania towaru przewoźnikowi, otrzymacie Państwo mailowo numer paczki. Używając tego numeru dostępne jest śledzenie paczki na stronie przewoźnika.
Co zrobić gdy paczka jest uszkodzona ?
Uszkodzenie zweryfikowane podczas odbioru paczki od kuriera
Jeśli zamówienie, które do Ciebie dotarło jest uszkodzone, nie odbieraj go od kuriera. Przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest, np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność.
Uszkodzenie zweryfikowane po odbiorze paczki
W takiej sytuacji skontaktuj się z nami, wysyłając zdjęcie uszkodzonego artykułu na adres ipodsedek@op.pl ,z krótkim opisem zaistniałej sytuacji i numerem zamówienia. Po dokonaniu weryfikacji postaramy się jak najszybciej wyjaśnić niezgodność i zaproponować rozwiązanie.
Do każdego wysłanego towaru dołączamy fakturę VAT, która jest dowodem zakupu.